Ja hoor, we zijn er! - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Laura Willems - WaarBenJij.nu Ja hoor, we zijn er! - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Laura Willems - WaarBenJij.nu

Ja hoor, we zijn er!

Door: Laura Willems

Blijf op de hoogte en volg Laura

06 Januari 2013 | Zweden, Malmö

Eej Lieve vrienden, familie en kennissen.

We zijn in Zweden hoor. Gisteren om 8 uur 's ochtend zijn de ouders van Eline me komen halen en zijn we vertrokken richting het hoge noorden! De reis is eigenlijk heel snel gegaan, we hebben de boot genomen van Duitsland naar Denemarken en zijn vervolgens met de brug naar zweden gegaan. Om half 6 zijn we dan ook bij het hostel aangekomen. Hier zullen we blijven tot donderdag. Daarna zullen we in onze kamer gaan. Ik moet wel zeggen dat ons vertrekje op dit moment wel heel erg knus is:P Gisteren zijn we lekker in het hostel gebleven, want naar de reis en alle indrukken die we hadden gekregen, waren we toch al flink moe. Vandaag zijn we vooral de toerist gaan uithangen en op ontdekkingstocht gegaan. We hebben eerst onze fietsen bij onze kamer gezet en daarna hebben we de omgeving een beetje bekeken. Ondanks dat de kamernummers van Eline en mij niet op elkaar aansluiten, blijkt dat we toch naast elkaar zitten :D! Vervolgens hebben we even een kijkje genomen bij de universiteit en ik kan jullie zeggen dat het wat anders is dan het gebouwtje in Eindhoven:P De foto's komen er ook zo aan. Ik denk trouwens dat het toch maar goed is dat we nu al zijn gegaan, want nu kunnen we hier nog lekker van de kerst sfeer genieten. Vandaag hebben we trouwens in het stadje malmö rond gekeken, wat veel mooier is dan ik verwacht had. Morgen hebben nog een vrije dag en ondanks dat we veel betere dingen hebben te doen, gaan we toch maar even aan ons project werken. Daarna gaat het dan echt gebeuren en zullen we hier ook meer moeten gaan doen dan toerist te spelen. Ik zal over een weekje wel weer even wat plaatsen.

Veel liefs Laura & tot over 3 maanden allemaal! ;)

• 06 Januari 2013 - 19:33

Jolanda Kerckhoffs:

Wat fijn dat het je tot nu toe zo goed bevalt. Maak er een mooie tijd van en wacht vol spanning op je foto's en verdere verslagen. Dikke poen jolanda en de rest van de familie xxx

• 06 Januari 2013 - 19:43

Carlie:

Hoi Laura,

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Geniet ervan.

groetjes
    Carlie

• 06 Januari 2013 - 20:13

Vincent & Lenka:

Hi Laura! Good um te werre datse aangekoame bis! Jel veul plezeer in Lund. Dat zal vas wel goodkoame! Veer blieve dig hiej vanoet Basel volgen :) Skol!

• 06 Januari 2013 - 23:18

Karin Buursen:

hey achternichtje,leuk je te volgen via deze weg! veel succes en plezier op deze reis!xxx

• 07 Januari 2013 - 15:20

Doreth:

Laura:D

Wat ziet het er goed uit!!
    Klinkt erg gezellig daar:)
    Ben benieuwd wat je daar allemaal gaat leren en hoe anders het is dan onze MBRT:P
    Heel veel succes!!!!!

Liefs,
    Doreth

• 08 Januari 2013 - 12:45

José Welie-Willems:

Lieve Laura, heb net de website bekeken, je verslagen gelezen en foto's bekeken Dat was heel leuk en zo ben ik weer op de hoogte van je wel en wee tot nu toe. Ik hoop dat je kamer die je overmorgen kunt betrekken gezellig is, dat vergoed een beetje het gemis van thuis. Je zult zien dat die drie maanden voorbij vliegen. geniet van de nieuwe ervaringen die je opdoet! Ik blijf je volgen en wens je alle goeds!
    Liefs, tant José

• 11 Januari 2013 - 22:19

Carlie:

Hallo Laura,

Ik hoop dat je je draai een beetje kunt vinden. Heb even de foto's bekeken, lijkt erg mooi. Probeer er iets moois van te maken en geniet!! Je zult zien dat de tijd vliegt. Hier zitten we imiddels ook al in de vrieskou.
    Hopelijk volgt er snel weer nieuws uit Lund.

Groetjes
    Carlie

• 15 Januari 2013 - 12:01

Jos MBRT:

hoi Laura ,

Finally aan de overkant. : -)
    Leuk om dit bericht te lezen.
    Geniet van de mooie momenten, maak er een leuke tijd van, samen met eline en anderen!

hier ligt nu een cm of 4 sneeuw....en koud.
    We houden contact en succes.

grt, ook aan Eline

jos

• 19 Januari 2013 - 16:56

De Knien:

Hoi poemelke,

Wie geit 't dao?
    Beste al ein bitche gewint of vilt 't tege?
    Veer winsche dich ein schwan verblief en volge dich de komende tied.

Groete oet de Clermonshof.