Nog 2 weken! :D - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Laura Willems - WaarBenJij.nu Nog 2 weken! :D - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Laura Willems - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken! :D

Door: Laura Willems

Blijf op de hoogte en volg Laura

23 December 2012 | Nederland, Eindhoven

Lieve vrienden, familie en kennissen,

Nog een kleine 2 weken en dan is het zover. Na meer dan een jaar uit kijken vertrek ik samen met Eline naar Lund om daar te studeren aan de universiteit van Lund. Alles is geregeld, we vertrekken 5 januari met de auto richting Zweden en zullen vervolgens eerst 5 nachten in een hostel slapen in Malmö. Dit omdat we 10 januari pas in onze kamer kunnen. We zullen de eerste dagen de boel wat gaan verkennen, om vervolgens 10 januari te starten met de opleiding;). Ik kan jullie vertellen dat mijn paklijst al ondertussen 2 A4'tjes lang is:P Ondertussen begint het wel een beetje spannend te worden, maar dat hoort er bij. Eerst nog even genieten van de feestdagen en dan is het echt tijd om te gaan. En ik kan jullie zeggen, ik heb er ontzettend veel zin in. Ik ga niets beloven, maar ik zal mijn best doen om hier af en toe een update te geven en alle leuke en jaloers makende verhalen te vertellen;) het volgende bericht zal vanuit zweden zijn!

voor de mensen die het willen weten, mijn adres in zweden is:

Tunavägen 39 B-311
223 63 Lund, Sweden

Ik ga jullie allemaal ontzettend missen & tot over een aantal maanden!

Veel liefs Laura!

  • 23 December 2012 - 19:57

    Karin Buursen-Ramaekers:

    Veel succes en leuke en mooie tijd in Zweden!!

    liefs,Karin xxx

  • 23 December 2012 - 21:34

    Bo:

    Lieve Laura!

    Geniet dervan en bin benuujt noa de verhoale en foto's!
    Goan dig volgen!

    Dikke poen x Bo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 13 Nov. 2012
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 6368

Voorgaande reizen:

05 Januari 2013 - 05 April 2013

Lund

Landen bezocht: